MAIDEN LILLY FINLANDIN VERKKOKAUPAN TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy tmi Prolia, jonka rekisteröity aputoiminimi on Maiden Lilly Finland, y-tunnus 2193557-7. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Manner-Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät tuoteperusteisen arvonlisäveron. Perusverokanta on 25,5 %. Taideteosten arvonlisäverokanta on 10% (Art by Pirjo S. -tuoteryhmän tuotteet). Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Asiakaspalveluun voit ottaa yhteyttä sähköpostilla info@maidenlillyfinland.fi, yhteydenottolomakkeella tai puhelimitse arkisin +358 40 658 2313/Pirjo.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan osoitteesta https://maidenlillyfinland.fi Ostoskorin kautta. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostiisi, josta näet tilaamasi tuotteet, toimituskulut, tilauksen loppusumman, tilausnumeron ja linkin tilauksen seurantaan. Tilausvahvistus toimii myös kuittina ostoksestasi. Emme lähetä tilauksesi mukana erillistä paperista tilausvahvistusta/lähetyslistaa. Voit myös rekisteröityä asiakkaaksi, jolloin pääset helposti tarkastelemaan tilauksiasi ja järjestelmä muistaa aikaisemmin antamat tietosi. Voit tilata myös ilman rekisteröitymistä.
Maksutavat ja maksupalveluntarjoaja
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla.
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.
Maksupalveluntoteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun Maiden Lilly Finlandille. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan eli Maiden Lilly Finlandiin.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Minimitilausraja
Verkkokaupan minimitilausraja on 30 €.
Toimitusaika
Maiden Lilly Finland toimittaa tilaukset Shipit-toimituspalvelun välityksellä. Toimitusaika on 2-7 työpäivää ellei tuotteessa toisin mainita. Tilaustuotteiden toimitusaika sovitaan erikseen ennen toimitusta.
Toimitustavat
Pienikokoisten tuotteiden käytössä olevat toimitustavat:
♦ Nouto. Nouto Maiden Lilly Finlandin toimipaikasta Kivirannantie 10, 95410 Tornio.
♦ Posti Pikkupaketti pientilauksille. Max. mitat 2 kg ja 35,3 x 25 x 3 cm. Toimitus ensisijaisesti postiluukkuun tai -laatikkoon. Mikäli lähetys ei mahdu postiluukkuun tai -laatikkoon, se toimitetaan vastaanottajan lähipostiin noudettavaksi.
Normaalikokoisten tuotteiden käytössä olevat toimitustavat:
♦ Nouto. Nouto Maiden Lilly Finlandin toimipaikasta Kivirannantie 10, 95410 Tornio.
♦ Nouto Postista Smart Post. Nouto valitsemastasi Postin toimipisteestä tai Pakettiautomaatista.
♦ Matkahuolto Lähellä-paketti. Nouto valitsemastasi Matkahuollon toimipisteestä.
♦ DB Schenker noutopistepaketti. Nouto valitsemastasi DB Schenkerin toimipisteestä.
♦ Posti Kotipaketti. Kotiintoimitus.
♦ Matkahuolto Jakopaketti. Kotiintoimitus.
Suurikokoisten tai painavien tuotteiden toimitustavat:
♦ Nouto. Nouto Maiden Lilly Finlandin toimipaikasta Kivirannantie 10, 95410 Tornio.
♦ Matkahuolto Jakopaketti. Kotiintoimitus.
Suurikokoisille tai painaville tuotteille voi valita toimitustavaksi joko Nouto tai Matkahuolto Jakopaketti. Mikäli Ostoskorin tuotteella/tuotteilla on koko- tai painorajoitus koskien toimitustapaa, Ostoskori ei näytä muita toimitustapoja. Suurikokoisisten tuotteiden rajoitettu toimitustapa mainitaan tuoteselostuksessa. Toimitustavan ja toimitusmaksun voit tarkistaa Ostoskorista.
Toimituskulut
Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Ostoskori laskee automaattisesti ostosten ja toimituskulujen arvonlisäveron. Voit tarkistaa toimituskulut ennen maksua Ostoskorista. Toimitamme tilaukset pakettina. Toimituskulu lisätään tilaukseen automaattisesti kassalla tilauksen loppusummaan. Mikäli ostoskorissa on ainoastaan 10 % arvonlisäverokannan tuotteita, myös toimituskulujen arvonlisävero on 10%. Tällöin toimituskulut voivat olla pienemmät. Mahdolliset jälkitoimitukset ovat asiakkaalle maksuttomia.
♦ Alle 100 €:n tilauksille on kiinteä toimituskulu 5,90 €, mikäli toimitustapana on Postin Postipaketti, Postin Pikkupaketti, Matkahuollon Lähelle-paketti tai DB Schenkerin noutopistepaketti.
♦ Yli 100 €:n tilaukset toimitetaan ilmaiseksi, mikäli toimitustapana on Postin Postipaketti, Postin Pikkupaketti, Matkahuollon Lähelle-paketti tai DB Schenkerin noutopistepaketti. Ilmainen kuljetus ei koske suurikokoisia tuotteita.
♦ Matkahuollon Jakopaketin ja Postin Kotipaketin toimituskulu on 14,90. Kotiintoimituksille ei ole rahtivapausrajaa.
Vahingoittunut lähetys
Tarkasta lähetys aina sitä vastaanottaessasi ja ilmoita kuljetusliikkeelle tai kuljetusliikkeen toimipisteen henkilökunnalle heti ulkoisesti havaittavasta vahingosta. Ilmoita vauriosta ennen lähetyksen kuittaamista. Mikäli et huomannut lähetystä vastaanottaessasi vahinkoa, ilmoita siitä mahdollisimman pian sekä kuljetusliikkeen/toimipisteen asiakaspalveluun että Maiden Lilly Finlandin asiakaspalveluun. Voit ottaa myös kuvan vaurioituneesta lähetyksestä. Säästä pakkausmateriaalit ja tuote vahingon todentamista ja vahingon käsittelyä varten.
Tuotereklamaatiot
Mahdollisissa tuotereklamaatioissa tulee olla yhteydessä Maiden Lilly Finlandin asiakaspalveluun. Tuotereklamaatiot käsitellään tapauskohtaisesti. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.
Vaihto- ja palautusehdot normaalikokoiset lähetykset
Palautuksissa ota mielellään ensin yhteys Maiden Lilly Finlandiin, joko soittamalla puhelinnumeroon +358 40 658 2313 ta sähköpostitse info@maidenlillyfinland.fi ennen palautuksen tekemistä. Ottamalla yhteyttä ennen palautusta, saat sähköpostiisi palautuskortin, jolla voi jättää palautuksesi veloituksetta postiin.
Ohje Postilla palautukseen: (koskee normaalikokoisia paketteja)
♦ Täytä Palautuslomake. Palautuslomakkeen voit tulostaa täältä.
♦ Pakkaa palautettavat tuotteet Palautuslomakkeen kanssa huolellisesti kestävään, ehjään pakettiin.
♦ Kiinnitä Postin palautuskortti paketin päälle.
♦ Jätä palautuskortilla varustettu paketti Postin toimipisteeseen ja pyydä kuitti lähetyksestä.
Palautus on aina maksullinen ja asiakas vastaa palautuksen kustannuksista.
Palautuskortilla voit jättää palautuksen veloituksetta Postiin. Tällöin vähennämme palauttamiesi tuotteiden hyvityksestä kiinteät palautuskulut 6,90 €. Huom! Mikäli asiakas palauttaa tilauksen takaisin jollain muulla tavoin, asiakas vastaa kustannuksista itse. Emme hyvitä alimman mahdollisen lähetyskustannuksen ylimeneviä kustannuksia. Asiakas vastaa itse kalliimman lähetystavan kustannuksista. Emme vastaanota postiennakolla lähetettyjä palautuksia.
Jos haluat tehdä palautuksen käyttämällä Matkahuoltoa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin lähetämme palautusta varten käänteisen pakettikortin. Matkahuollon välityksellä tehtyjä palautuksia hyvitämme alimman mahdollisen lähetyskustannuksen mukaan.
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus postimyynnissä ostetuille tuotteille. Mikäli haluat palauttaa tuotteita, palautus on tehtävä 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Mikäli ilmoitat palautuksesta 14 vuorokauden kuluessa tavaran vastaanottamisesta, 14 päivän palautusaika lasketaan alkavan ilmoituspäivästä alkaen. Emme vastaanota palautuksia näiden aikarajojen jälkeen. Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusoikeus ei koske tilaus- eikä räätälöityjä tuotteita.
Liitä palautukseen palautuslomake ja täytä se huolellisesti. Palautuslomakkeen voit tulostaa täältä. Lomakkeessa tulee olla seuraavat tiedot:
♦ Nimesi.
♦Osoitteesi
♦ Puhelinnumerosi
♦ Sähköpostiosoitteesi
♦ Tilausnumero
♦ Palautettavat tuotteet
♦ Voit halutessasi laittaa syyn palautukselle Lisätietoja- kohtaan.
Liitä mukaan kopio Maiden Lilly Finlandin tilausvahvistuksesta. Muista pyytää ja tallettaa kuitti palautuksesta. Korvaamme palautuksen aikana kadonneen lähetyksen vain siinä tapauksessa, että asiakkaalla on esittää kuitti palautuksestaan.
Vaihto- ja palautusehdot suurikokoiset lähetykset
Mikäli haluat palauttaa suurikokoisia tuotteita ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Emme hyvitä suurikokoisten tuotteiden palautuskustannuksia, vaan asiakas vastaa niistä kokonaan itse.
Maksun palauttaminen
Maiden Lilly Finlandin on viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuaan palautettava kuluttajalta saadut maksut. Yrityksellä on oikeus pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes tavara on palautettu tai kuluttaja on osoittanut lähettäneensä tavaran takaisin, esimerkiksi palautuskuitilla.
♦ Jos tavara on olennaisesti muuttunut tai vähentynyt, kuluttajalla ei ole oikeutta saada takaisin koko maksamaansa summaa.
♦ Jos kuluttaja on valinnut muun kuin edullisimman toimitustavan, esimerkiksi pikatoimituksen, yrityksen ei tarvitse palauttaa siitä aiheutuneita ylimääräisiä kustannuksia.
♦ Jos yritys ei palauta rahoja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tai tavaran saatuaan, kuluttajalla on oikeus viivästyskorkoon.
♦ Asiakas vastaa siitä että paketti on pakattu asianmukaisesti siten että se säilyy alkuperäisessä kunnossa vahingoittumattomana.
Maksun palauttamisesta ei aiheudu sinulle kustannuksia. Palautus voidaan tehdä suostumuksellasi myös muulla tavoin, kuten lahjakortilla. Kun palautttamasi tuotteet ovat saapuneet meille ja tuotepalautus on hyväksytty, maksunvälittäjämme Paytrail hyvittää palautuksen summan takaisin käyttämäsi maksutavan mukaisesti. Paytraililta lähetetään sinulle sähköposti, jossa kerrotaan tulossa olevasta palautuksesta. Sähköpostissa on linkki, jonka kautta tarvittaessa syötetään IBAN-muotoinen tilinumero Paytrail-tiliin palautusta varten. Tilinumeron antamisen jälkeen palautus etenee automaattisesti.
Noutamattomat paketit
Mikäli asiakas ei nouda pakettiaan kuljetusyrityksen ilmoittaman säilytysajan kuluessa, paketti lähetetään takaisin Maiden Lilly Finlandille. Noutamattoman paketin palautuskustannukset vähennetään asiakkaalle suoritettavasta maksunpalautuksesta. Noutamatta jätetyn paketin uudelleenlähetyksestä veloitamme uuden toimituskulun. Paketin noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruuttaminen.
Peruuttamisilmoitus
Peruutusilmoitus on tehtävä viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta tai tilauksen tekemisestä. Jos peruuttamisajan viimeinen päivä on lauantai tai pyhäpäivä, peruuttamisilmoituksen voi tehdä vielä ensimmäisenä arkipäivänä. Jos peruuttamisilmoituksen saapumisen ajankohdasta ei ole tarkkaa selvitystä,
♦ postitse lähetetyn ilmoituksen katsotaan saapuneen yritykselle seitsemäntenä päivänä sen lähettämisestä.
♦ sähköisesti lähetetyn ilmoituksen päivänä, jolloin ilmoitus on lähetetty.
Peruuttamisoikeuden käyttämiselle ei tarvitse esittää perusteluja. Tavara on palautettava viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää, että ilmoitus on tehty. Kuluttajalla on oikeus ilmoittaa peruuttamisesta myös ennen tavaran toimittamista.
Peruuttamisilmoituksen voi tehdä:
♦ vapaamuotoisella sähköpostilla,
♦ postitse lähetettävällä kirjeellä,
♦ rekisteröityneen asiakkaan Oma tili-sivulla,
♦ verkkosivun Yhteydenotto-lomakkeella,
♦ palautettavan tavaran mukana toimitettavalla ilmoituksella (palautuslomake).
Sähköisesti lähetetystä peruuttamisilmoituksesta lähetetään vahvistus asiakkaan sähköpostiosoitteeseen ilmoituksen saapumisen jälkeen.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Maiden Lilly Finland käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Maiden Lilly Finland sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.
Päivitetty Torniossa 8.10.2024
Prolia Maiden Lilly Finland